Generell informasjon
Vanlige spørsmål
Hvor er ordren min?
You can view your order status here. You can access your order status and history by signing in and viewing in your account.. You may also email us kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4737715641 eller du kan kontakte oss via Live Chat på nettsiden vår. (9 am – 5 pm Monday to Friday. Closed Public holidays.)
Kan jeg returnere eller bytte en vare?
Hvis du uansett grunn ikke er fullstendig fornøyd med kjøpet fra Clinique Online, trenger du bare å returnere det som er igjen av produktet og vi tilbakefører det fulle beløpet til kontoen din. Hvis du ønsker å returnere eller bytte en vare kjøpt gjennom Clinique.no, kan du klikke her for informasjon om hvordan du går frem.
Sender dere internasjonalt?
Vi beklager, men Clinique.no kan for øyeblikket ikke motta ordre som skal sendes til adresser utenfor Norge. Vi beklager eventuelle ulemper. Det finnes flere internasjonale Clinique-nettsteder som tilbyr netthandel. Vennligst se vår internasjonale butikkfinner på våre internasjonale nettsteder.
Hvordan kan jeg endre eller annullere ordren min?
kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4737715641 eller du kan kontakte oss via Live Chat på nettsiden vår. (9 am – 5 pm Monday to Friday. Closed Public holidays.) or email us and we will do our best to accommodate your request to change or cancel your order.
Hvordan kan jeg få en oversikt over ingredienser?
Cliniques produkter er 100 % allergitestet. Uparfymert. If you need information on specific products and ingredients, kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4737715641 eller du kan kontakte oss via Live Chat på nettsiden vår. (9 am – 5 pm Monday to Friday. Closed Public holidays.) or select Beauty/Product Advice button on the Contact Us page and then select “Concerns about an Ingredient”
Hvorfor er favorittproduktet mitt utgått? Kan jeg fortsatt kjøpe det?
Beslutninger om å slutte å produsere et produkt eller størrelse tas på bakgrunn av kundenes preferanser og kjøpsmønster. Vi hjelper deg gjerne med å finne alternative favoritter. For assistance in locating a discontinued product for purchase, kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4737715641 eller du kan kontakte oss via Live Chat på nettsiden vår. (9 am – 5 pm Monday to Friday. Closed Public holidays.) or email us we will be happy to assist you.
Kan andre se informasjonen som jeg oppgir til Clinique?
Vi respekterer personvernet ditt. Informasjonen du oppgir vil ikke bli gitt videre til en tredjepart uten ditt uttrykkelige samtykke. Les vår Personvernerklæring for mer informasjon.
SPAM-filter og nettleverandører
Din internettleverandør eller e-postklient kan bruker filter for å blokkere e-post, dette kan påvirke mottak av e-post fra Clinique Online. Hvis du mener at dette er tilfelle ber vi deg se under Hjelp i e-postprogrammet ditt eller kontakte nettleverandøren direkte for å finne ut hvordan du kan endre eller fjerne innstillingene som blokkerer e-post. Dette har til hensikt å sørge for at du fortsatt mottar kommunikasjon fra Clinique Online. If you have any questions, kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4737715641.
eller du kan kontakte oss via Live Chat på nettsiden vår.Hvis leverandøren din er AOL:
- Åpne e-postmeldingen.
- Klikk på Legg til i adresser-ikonet.
- Navn og e-postadresse fra e-posten er ferdigutfylt i Legg til kontakt-vinduet. Kontroller at informasjonen i disse feltene er riktig.
- Klikk på Lagre.
Hvis leverandøren din er Yahoo:
- Åpne e-postmeldingen
- Klikk på Legg til i adressebok helt til høyre.
- Adressen blir automatisk lagt inn i din Yahoo! adressebok.
Hvis leverandøren din er Hotmail:
- Åpne e-postmeldingen.
- Klikk på Lagre adresse(r) øverst i meldingen.
Hvis leverandøren din er MSN:
- Åpne e-postmeldingen.
- Klikk på Lagre adresser til høyre.
- Velg avkryssingsfeltet ved siden av adressen du vil lagre. Du kan også gjøre endringer i kontaktopplysningene.
- Klikk på Lagre.
Kan dere sende meg prøver?
Dyretesting
Clinique Laboratories, LLC. arbeider for en verden uten dyretesting. Vi er tilsvarende opptatt av forbrukernes helse og sikkerhet, og vi lanserer bare produkter som overholder offentlige reguleringer i alle land hvor produktene våre blir solgt.
Vi tester ikke produktene våre eller ingrediensene vi bruker på dyr, ei heller ber vi andre om å teste på våre vegne, med unntak av der hvor det er pålagt gjennom lov. Vi evaluerer våre ferdige produkter i kliniske tester på frivillige testpersoner.
Clinique Laboratories, LLC. støtter utviklingen og den globale aksepten av testmetoder som ikke er basert på dyretesting. For å fremme dette arbeidet, samarbeidet selskapet med hele industrien og det globale vitenskapelige samfunnet for å gjennomføre forskning og finansiere disse alternativene.
Hvor kan jeg kjøpe Clinique-produkter?
Bare kunder med leveringsadresse i Norge kan handle Clinique-produkter fra clinique.no. For å finne en butikk i nærheten av deg i Norge, klikker du her for å gå til Finn en forhandler. Hvis du befinner deg utenfor Norge, klikker du her for å se om Clinique er tilgjengelig i ditt land.
Finner du ikke svar på det du lurer på?
Go to our email submission form, kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4737715641 eller du kan kontakte oss via Live Chat på nettsiden vår. Contact Us directly.