Clinique Online tilfredshetsgaranti

Hvis du uansett grunn ikke er fornøyd med kjøpet fra Clinique Online kan du returnere det som er igjen av produktet for tilbakebetaling. Vi aksepterer bare retur av produkter kjøpt fra clinique.no. If you have questions or need assistance with your return, kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4737715641.

eller du kan kontakte oss via Live Chat på nettsiden vår.

tilbake til toppen

Hvordan returnerer og bytter jeg en vare?

Følg disse trinnene for å returnere varer kjøp på Clinique Online:

• Fyll ut "Returdelen" på fakturaen (fakturaen ligger ved din opprinnelige ordre) og plasser den i returpakken. Sørg for å beholde en kopi av fakturaen for din egen skyld. Hvis du returnerer en gave krysser du av i boksen merket "Retur av gave" på baksiden av fakturaen.

• Som service overfor deg har vi lagt ved en returetikett på fakturaen, denne skal festes på utsiden av returpakken.


• Av hensyn til din sikkerhet og for å sikre rask levering, anbefaler vi at du sender pakken med forsikring. Vi er ikke ansvarlig for returpakker som kommer bort under transport.

• Hvis ordren din ankommer skadet henviser vi til Skadede varer

• Retur behandles vanligvis i løpet av 7–10 virkedager.

Returnerte varer vil bli behandlet umiddelbart, vanligvis i løpet av 3–5 virkedager etter mottak. Du mottar en e-post som bekrefter at returer eller byttet er behandlet.

Vi kan dessverre ikke bytte varer. Hvis du ønsker å bytte en vare, returnerer du den første orden og sender deretter inn en ny ordre.

If you have questions about returns and exchanges, kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4737715641 eller du kan kontakte oss via Live Chat på nettsiden vår, or via email.

tilbake til toppen

Jeg bestilte/mottok feil produkt, skal jeg returnere det?

If your online order is not as expected, kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4737715641 eller du kan kontakte oss via Live Chat på nettsiden vår, for assistance.

tilbake til toppen

Varen var skadet da jeg mottok den. Hva skal jeg gjøre?

If you received damaged merchandise, please retain the box, packaging and all contents and kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4737715641 eller du kan kontakte oss via Live Chat på nettsiden vår, for assistance.

tilbake til toppen

Jeg ønsker å returnere en gave, men jeg vil ikke at den som har gitt meg gaven skal få vite dette. Kan dere hjelpe?

Hvis du ønsker å returnere en vare som du har mottatt som gave, krysser du av i boksen på baksiden av fakturaen og legger den ved returpakken. Vennligst oppgi telefonnummeret ditt på fakturaen.

Powered by Translations.com GlobalLink Web SoftwarePowered by GlobalLink Web